Campagne: Gouda, geef elkaar de ruimte en bezoek wethouder.

Geplaatst op woensdag 18 novembernieuws

Beste ondernemers en winkeliers,

Campagne: Gouda, geef elkaar de ruimte!

‘Gouda, geef elkaar de ruimte.’ Zo heet de campagne waarmee wij inwoners bij de coronaregels en bij de gevolgen van de maatregelen voor onze stadgenoten betrekken. Gouwenaars vertellen hun persoonlijke verhalen, delen hun zorgen én hun hoopvolle lichtpuntjes.

Ook de verhalen van ondernemers en winkeliers horen hier natuurlijk bij.

Namens winkelcentrum Bloemendaal heb ik Sebastiaan van Eijck van de Kaashakker en Ronald de Pagter van de Indo-Toko laten interviewen.

Op donderdag 19 november zal de Goudse wethouder Michiel Bunnik de eerste posters met dit portret aan deze ondernemers uitreiken.

Heb jij ook interesse om je verhaal te delen, laat mij het weten en neem gerust telefonisch of per mail contact op met mij.

Hartelijke groet,

Michel van Kesteren

 

Gouda, geef elkaar de ruimte

Anderhalve meter afstand houden is de belangrijkste coronaregel. Maar misschien nog wel belangrijker is dat we elkaar ook op andere manieren de ruimte geven. Dat we begrip voor elkaar blijven opbrengen en de ruimte geven aan verdriet, aan frustratie en aan onzekerheid. En dat we blijven openstaan voor lichtpuntjes, voor hoop en voor verlangens. Uiteindelijk hebben de Gouwenaars veel meer overeenkomsten dan verschillen en willen we allemaal hetzelfde: een ondernemende, tolerante en gezonde stad. 

Lees de de coronaverhalen van Gouwenaars op deze website. Iedere week komen hier meer verhalen bij.